Jennifer här :D

Hej hopp alla bloggläsare :D
Det är jag som är Jennifer (alltså en av de tokiga tjejerna som har denna bloggen ;))
Iaf så tänkte jag berätta lite om mej själv...
Jag bor med min mamma (Marina) mina 2 hundar (Sazzie och Snobben) mina 2 katter (Molly och Kitty) och min hamster (ciko) :D
Jag äääälskar att vara i stallet! Jag går på ridskola och har en skötarhäst som heter Elsa (världens finaste och snällaste häst!!)
jag älskar oxå att vara med mina vänner, of course! <3333
5 snabba frågor:
1 Bästa Godis: choklad tror jag nog...fast föredrar hellre glass :D
2 favofärg: BLÅÅÅ!!!
3 favo mat: tacos!!
4 favo djur: Häst, hund och katt <333
5 favo musik: hmm, ganska blandat...fast väljer nog "Lipstick med Jedward" och Taken by a stranger med Lena" ;)
jepp, de va lite om migg :D
Så här ser jag ut :D

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!

Vad heter du?:
Kommentera mera?

Skit i detta(E-post): (publiceras ej)

Vi vill gärna veta vad din blogg heter:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0