lite om mig XD

hej. här komer lite fakta om mig.
DJUR: jag gilar monga djur men framförallt Älgar, bjönar, varg och surikater.
MAT: jag gillar italjensk mat framföralt tortelini.
HÅRFARG: jag har brunt hår med lite blonda slingor.
ÖGONFARG: jag har blåa ögon med lite grönt i miten.
NUJEN: jag gillar att klätra och att vara med väner.
FUDD: jag fuddes i gämtland i östersund. men jag bodde i strumsund. Nu bor jag i växjö.
SYSKON: jag har en tviling (Annie) och en storebror (Simon)
BÄSTA BOK: Såld, Krosatglas, fågelgatan och sirkustjejen.
BÄSTA ARTIST: Maikel Jakson.
BÄSTA LÅT: mins inte namnet.
BÄSTA EMNE I SKOLAN: so och bild.
BÄSTA GODIS: marabo och psikor.
BÄSTA FILM: the holy grejl.
JAG AVSKYR MEST: svergedemokraterna (sd)
hejdå!!!
////Lois (=

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!

Vad heter du?:
Kommentera mera?

Skit i detta(E-post): (publiceras ej)

Vi vill gärna veta vad din blogg heter:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0