Presentiation- Anna!!

Som sagt här är en kort beskrivning av mig:

Jag heter Anna och är snart 13år. Jag bor i Eurpas grönaste stad: VÄXJÖ!!
Jag bor tillsammans med min mamma, pappa och två lillebröder.
Mina bröder heter Max och Kalle. Max är 10 och Kalle är 7.

På min fritid gillar jag att va med kompisar, sitta vid datan, blogga, klättra och massa annat!!
Mina vänner är bara bäst!! ÄLSKAR ER ALLIHOP. De betyder allt förmig!!
Jag äger oxå en egen blogg som heter http://annazplace.blogg.se Ta gärna en titt eller två på den:P

Snabba frågor:

Favvo:

Färg: lila
Mat: tacos och pannkaka
Djur: hund
Godis: MARABOU!!


Jag hoppas attdetta hjälper er som inte känner mig att få en blid av hur jag är!!

///Anna<33

Kommentarer

Tack för att du kommenterar!

Vad heter du?:
Kommentera mera?

Skit i detta(E-post): (publiceras ej)

Vi vill gärna veta vad din blogg heter:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0