Tillbaka igen

Hejsan!!
Som ni säkert har sett så har jennifer fixat lite med designen och så,
fint vah??
Så jag tänkte börja blogga här igen:)
Som ni vet har vi börjat sjuan nu, det är jättekul:) Väldigt annorlunda, massa fler lärere osv.
Idag har jag varit med jennifer annie och lois, vi hade som vanligt jättekul!!
Vi bakade sjöng singstar och skrattade, jennifer hade damp, askul!!!:D:D
Imån slutar vi(inte lois) klockan 12, YEYY!!!
Men nu ska jag skriva på min blogg oxå:P
Juste, vi har spelat in en video, kolla in: http://www.youtube.com/watch?v=svhRcuGwzcQ
Ciaoo!!!

Jag har oxå fyllt år, fick massa olika grjejer, men framför allt: En systenkamera!!!:):)
////Anna<33

Kommentarer
Kommentar från: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Helt ok, blivit förkyld..

2011-09-01 @ 21:04:09
URL: http://mmeeli.se

Tack för att du kommenterar!

Vad heter du?:
Kommentera mera?

Skit i detta(E-post): (publiceras ej)

Vi vill gärna veta vad din blogg heter:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0